středa 14. srpna 2013

Abaddon - ničitel světů

Proč má ruka sáhla při výběru internetové přezdívky právě na toto jméno?
Snaha vybrat si přezdívku, která by mi byla blízká a částečně odrážela mou osobnost byla docela silná a nevím o nikom, kdo by si jméno nevybíral tak aby se mu líbilo a bylo mu blízké.



Částečně vycházím z Biblického anděla Abaddona, pojídače světů a toho, který drží klíč od bezedné propasti, pekla. Jednoho z padlých, který od Boha dostal "job" chodit po světě a dělat bordel, ničit a pošťuchovat.

Abaddon je i jméno hlavního hrdiny knihy Rozsévač větru od jisté M. L. Kossakowské. Hlavní hrdina zde v podstatě prezentuje sám sebe. Je to někdo, kdo nedostal úplně příjemnou práci a tak se s ním nekamarádí ani andělé ani démoni... i když, pár přátel má z obou táborů a chodí do hospody v Limbu...
Je to příjemně politologicko- epické a dobře čtivé.

A já se povahově považuju tak nějak za trochu oboje. Jsem tak trochu hajzlík, co by se možná jako hodnej i tvářil, ale většinou je přešoupnut na opačnou stranu barikády a docela mu to vyhovuje. Proč ne? Každej jsme nějakej!



A proč bloguju?
Proč ne? S blogováním už nějaké zkušenosti za sebou mám. Dobré i špatné. Ale jakmile si člověk jednou zvykne na to, že se o své zkušenosti může podělit, že má zpětnou vazbu, že někoho jeho tvorba zajímá. Je těžké si to odpustit. Asi jako ranní kafíčko/čaj/kakao/cigaretu/nehodící se škrtni. Je to jistý druh duševního exhibicionismu a mě to holt dělá dobře.



Nějaké námitky?

Žádné komentáře:

Okomentovat