neděle 22. září 2013

Mrcha klamavá reklama!

Aneb to se takhle těšíte dle pozvánky, plakátu i harmonogramu, na modely, helikopotvory (vrtichvosty), modýlky letadel, historická letadla, malou aviatickou šou a vůbec podle do modra laděného prospektu, docela dobrou zábavu.

Těšení bylo obrovské, nakonec jsme na akci jeli ve třech, s tím, že se navzájem budeme hlídat před zbytečnými nákupy hraček a stroječků, které bychom později svým ne-zrovna-umným zacházením ničili v katastrofických leteckých nehodách.

A já se těšil ještě z jednoho hlavního důvodu, kamkoliv jedu, ač se jedná o jakoukoliv akci, vždy to beru jako exkurzi po žrádlo-stáncích a těším se, jaké dobroty ochutnám tentokrát. Jak já se těšil na langoše! A když je parkovné jen padesát korun a vstup dobrovolný, je touha utrácet za dobré jídlo a skvělé hračky ještě větší.

Po příjezdu na místo konání, jsme byli celkem překvapeni, že po nás parkovné nikdo nechce. Očividně po nikom. Žertovali jsme tedy na téma, že to buď přehodili, nebo se někomu z pořadatelů pěkně prohne peněženka, za to, že zapomněli vybírat. Vesele si tedy zaparkujeme a hurá na šou!


Ale ejhle u vchodu stojí skupinky v oranžovém a cosi dalšího oranžového rozdávají. Po bližším ohledání po hrudnícíh, zjišťujeme, že tito jedinci rozdávají letáky a jiné předměty jakožto propagace ČSSD. Dost neohrabaně se po sobě díváme a když zjišťujeme, že vstupné po nás nikdo nechce, s mohutným a ostražitým rozhlížením statečně postupujeme dál.

Ale jaké překvapení (či utvrzení nejhorších obav) nás čekalo. Ano historická letadla tu byla, dokonce i větroni (modýlky a modeláři však nikde). Nalevo jeden vrtulník a uprostřed toho všeho oranžové stánky a oranžová auta s tvářemi našich politiků z naší oranžové strany!

Tohle je předvolební kampaň!

Humor nás přešel a mně jakožto „nucenému“ studentu politologie se udělalo i mírně nevolno. Do toho začali proslovy hlavních lídrů a „jmen na kandidátce“. Udělalo se mi poněkud více nevolno.

Ale co, když už jsme tu, kouknem aspoň na ty letadla. Přes ten humbuk u letadel stejně nebude nikoho slyšet.

Koukli! Viděli jsme par startů, pár ultra lehkých historických letadel, jeden bambusolet. A počkali jsem si na vypuštění větroně z tažného lana. Pak jsme usoudili, že to stačí, ale že bychom mohli zkusit ten gulášek z armádní polní kuchyně, co tam tak voněl.
A jako správný kabrňák jsem se rozhodl své společníky pozvat. Vystáli jsem frontu objednali gulášky a... a nic neplatili, předvolební kampaň...

„Díky za guláš, volit vás stejně nebudu.“

Guláš byl dobrý, o tom žádná. Jen mi pořád nejde do hlavy, jak a proč modrý plakát (na kterém při zpětném ohledání jsou dokonce bílé holubice) může souviset s předvolební kampaní ČSSD, aniž by o tom na něm byla jediná zmínka. To je prosím sprostá kamufláž!

Ale nakonec je vše dobré. Po návratu domů jsem dostal hromadu domácích (kynutých a kompletně uhňácaných) langošů.

Žádné komentáře:

Okomentovat